Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Je to hezká myšlenka, ale realita je často trochu jiná. Stačí se podívat, jaká témata nejvíce přitahují. Sledovanost ale také stoupá i zveřejněním blogu na dalších sociálních sítích, kam já s mými blogy nechodím. Tak přeji hodně štěstí.

0 0
možnosti
Foto

Pokud budete psát podle požadavků současné mainstreamové propagandy a nebudete v rozporu s cenzurou, tak Vás nečekají žádné problémy.

V opačném případě Vás může čekat osud mnohonásobného blogera roku Ladislava Větvičky a desítek dalších blogerů, kteří byli zlikvidovaní kvůli jiným názorům než vyžaduje současná vládní propaganda.

3 3
možnosti

I mnohonásobný bloger roku se může po změně politické situace nakonec vybarvit jako proruský troll.

1 2
možnosti
Foto

Lidé se rodí a umírají, blogeři přicházejí a odcházejí. Já sám bloguji od roku 2007, ale už mne to nějak přestává bavit. Píši čím dál tím míň a už dlouho přemýšlím o tom, že to zabalím. Na druhou stranu nechci tím udělat radost mým nepřátelům...

2 0
možnosti

Už jenom to, že diskutéry s opačným názorem nazýváte nepřáteli, o vás leccos vypovídá.

1 4
možnosti
Foto

J90a95n 41Š27i13k

16. 2. 2024 15:29

Vítejte a doufám, že to s blogy bude, jak říkáte. Těším se na články. Hezký den

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 9,32
  • Průměrná čtenost 241x
Jsem obyčejný chlápek ze středních Čech, který se zajímá o dění kolem sebe a občas by chtěl něco málo napsat. Třeba se to bude někomu líbit, třeba ne. Ale hlavně že mě to bude bavit.

Seznam rubrik